Проекти Defense
Розробка упаковок для 2 брендів горіхів та сухофруктів

Розробка упаковок для 2 брендів горіхів та сухофруктів

До нас звернулася компанія NaturFoods - імпортер сухофруктів та горіхів з метою розробити упаковку для 2 брендів з різною цільовою аудиторією.

Для першого сегмента створили зрозумілий і веселий бренд "Перекусно", в основу логотипу якого ліг бренд-герой "Кусака". Кожна упаковка продукту унікальна, з індивідуальними яскравими сюжетами та героями. Таким чином звертаємо увагу як батьків, так і дітей. Щоб їм було цікаво збирати серію з різних продуктів і щоразу збільшувати чек покупки.

А для другого - "YesNut", з англомовною назвою та стриманою, "дорогою" упаковкою. Завдяки крафту яскраво простежується асоціація з органічною продукцією. Також передбачили прозоре віконце, через яке споживач може оцінити кількість та якість продукту.

Креативні замальовки для “Перекусно” та європейське аранжування для “YesNut!” припали до смаку представникам виділених нами аудиторій.

А упаковка для "Перекусно" навіть була опублікована на Packaging of the World - повноцінній дизайн-бібліотеці, в якій представлені найкращі, найцікавіші та творчі роботи з усього світу .

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
Проект розроблений Defense в 2020 році.