Неймінг торгової марки

Розробка назви бренду потрібна, якщо Ви:
Що отримують клієнти, звертаючись
за розробкою назви в Defense
  1. унікальне ім'я з маркетинговим обґрунтуванням та легендуванням (розповідаємо про філософію, яка була закладена в назву)
  2. гарантію реєстрації ТМ із цією назвою (з підтвердженням від патентного повіреного)
  3. назву, яка відповідає вашій ринковій стратегії та органічна для сприйняття цільовою аудиторією
  4. перевірку вільних для реєстрації: доменного імені, акаунтів у соціальних мережах (Instagram, Facebook та ін.)
Приклад презентації неймінгу
Наші результати

Потрібний надійний та досвідчений підрядник для неймінгу?
Defense професійно і вчасно виконає цю роботу для вас

Запросити прорахунок
Етапи розробки назви
торгової марки
Деякі кейси
Дивитись усі проекти →
Чому за неймінгом потрібно звернутися до Defense
Что будет сделано
Результат роботи з нами
унікальна назва, перевірена патентним повіреним

Неймінг ТМ

Неймінг - один з головних етапів брендингу, який включає розробку назви для товару або послуги, а також консультації з реєстрації ТМ. Цей етап необхідний для того, щоб залучити клієнтів та спростити комунікацію між брендом та споживачем.

Саме неймінг торгової марки робить вашу продукцію чи послугу неповторною. Це зовсім не означає, що товар обов'язково має бути унікальним, просто сприйматися споживачем новий бренд має саме так. Дуже важливо, щоб ім'я нової продукції відображало його специфіку і при цьому було коротким та оригінальним. Якщо назва ні про що не каже споживачеві, то ні клієнтів, ні продажів ви не отримаєте.

Розробка неймінгу в Україні

Неймінг в Україні потрібен тим компаніям, які запускають на ринок нову послугу чи продукт, роблять ребрендинг або відкривають новий напрямок бізнесу.

Для того, щоб придумати нове ім'я для товару, послуги або компанії недостатньо просто мати чудову фантазію та креатив, необхідні також серйозні знання у сфері маркетингу та PR.

Розробка неймінгу складається з декількох етапів і включає в себе:

  • Маркетинговий аналіз діяльності компанії, продукту та цільової аудиторії, ринкових тенденцій, очікувань споживача.
  • Аналіз позиціонування та генерацію унікальних назв.
  • Тестування назв на цільовій аудиторії.
  • Визначення та узгодження кращого варіанту.

Ті, хто вирішив замовити неймінг, на виході мають отримати:

  • унікальне ім'я з маркетинговим обґрунтуванням та легендуванням (оповіданням про філософію, яка була закладена в назву);
  • гарантію реєстрації ТМ із цією назвою;
  • висновок патентного повіреного про можливість реєстрації ТМ  з цим ім'ям;
  • назву, яка відповідає вашій ринковій стратегії;
  • ім'я, органічне для сприйняття цільовою аудиторією;
  • перевірку вільних для реєстрації: доменного імені, акаунтів у соціальних мережах (Instagram, Facebook та ін.).

Ціна неймінгу торгової марки

Ціна неймінгу в Україні не завжди залежить від компетенції рекламної компанії. Часто агенції можуть необґрунтовано завищувати вартість своїх послуг. Вибираючи компанію, яка займеться створенням нового імені для вашого продукту, слід враховувати те, як довго працює компанія і скільки успішних кейсів вже реалізовано. 

Маркетингова агенція Defense на ринку рекламних послуг вже понад десять років. У команді 22 спеціалісти, які за цей час забезпечили впізнаваність продуктів у понад 60 різних галузях бізнесу. За 13 років були створені нові торгові марки на ринку FMCG (молочна, олійно-жирова та кондитерська продукція, косметика та ін.), рітейла (продукти харчування, роздрібні магазини одягу та взуття), HoReCa, B2B (виробництво енергоефективних склопакетів, обладнання для торгових мереж) , послуг (медичні, освітні, ріелтерські, туристичні та ін). Багато закордонних компаній звертаються до Defense, якщо хочуть замовити неймінг недорого і отримати якісний результат.

Головне у неймінгу вашої ТМ

Головне в неймінгу легкість сприйняття, логічність та унікальність. Які асоціації у вас виникають при згадці назви «Смачна точка»? Асоціюється із місцем, де можна смачно поїсти, правда? І це правильно, бо спеціалісти Defense розробили такий неймінг для мережі магазинів продуктів, де продається випічка власного виробництва. Які емоції викликає у вас назва «Modini»? Миле ім'я, яке асоціюється з модою, чи не так? Безперечно, адже цей бренд створений для мережі бутиків дитячої моди в Барселоні. Фахівці Defense створили неймінг шляхом вивчення тонкощів італійської мови, він складається з двох складових: основи "mod" та італійського зменшувального суфікса "ini".

Географія замовників агентства є великою - від України до країн ЄС, адже ще одним привабливим фактором для замовника є неймінг ціна на надання послуги. Ціна неймінгу торгової марки в Defense складає близько 700 доларів. За ці гроші клієнт отримає унікальне та оригінальне ім'я для свого товару чи послуги, що відповідає його ринковій стратегії та повний супровід під час реєстрації ТМ.