Розробка торгової марки чи бренду

Правильне позиціонування товару чи послуги відіграє ключову роль бізнесі. Саме тому розробка торгової марки є одним із головних аспектів ефективного брендування вашого бізнесу.

Необхідною умовою успішності в рекламно-маркетинговій боротьбі є створення бренду, який забезпечив би максимальну впізнаваність. Безликий бренд малоцікавий споживачеві, тому необхідним етапом виходу нового товару на ринок є розробка концепції торгової марки та створення її візуальної та вербальної атрибутики.

Розробка власної торгової марки – це частина комплексного брендингу товару, який включає шість етапів.

  • Діагностику поточного становища компанії, вивчення продуктів/послуг;
  • Аналіз ринку та конкурентів;
  • Вивчення ЦА компанії;
  • Створення позиціонування;
  • «Упаковка бренду», тобто розробка бренду та створення для нього платформи, а також розробка дизайну торгової марки;
  • Створення стратегії просування бренду.

Після того, як визначено ціну розробки концепції та імені торгової марки, фахівці приступають до роботи.  Через два місяці клієнт повинен отримати не лише ескізи принтів, зовнішньої реклами, сценарії відео/аудіо роликів, а й інструменти просування нового бренду на ринок.

Розробка бренду в Києві та Харкові, а також по всій Україні та за її межами – це профіль маркетингового агентства Defense. Маркетологи компанії розуміють, що розробка імені торгової марки – ndash; ключовий аспект у просуванні бренду на ринку. Саме тому в Defense створили для своїх клієнтів спеціальну технологію розробки власної торгової марки, завдяки якій досягають успіху більш ніж 15 компаній на рік. Компетенцію агентства у наданні маркетингових послуг загалом та розробці торгових марок зокрема високо оцінили у Європейському банку реконструкції та розвитку, надавши Defense акредитацію консультанта з маркетингу в рамках програми ділових консультаційних послуг (BAS).

Кейси з розробки імені торгової марки, її концепції та дизайну

Перейдемо до конкретики. Маркетингове агентство розробило концепцію торгової марки для українського виробника торгового обладнання USTOR, серед клієнтів якого такі відомі бренди магазинів як Columbia, MEGASPORT, Епіцентр та ін. U означає першу літеру в назві країни Ukraine, також U сприймається як абревіатура яка означає слово «YOU» або «YOUR», тобто твій. Фахівці Defense створили логотип та відомий фірмовий стиль, завдяки якому USTOR впевнено займає лідируючі позиції на ринку українського рітейлу, а також має постійних зарубіжних партнерів.

Розробкою бренду для польської будівельної компанії IDEA TRADE займалися також фахівці агентства. При розробці дизайну торгової марки використовувалися прості великі фігури, тому логотип виглядає фундаментально, показує солідність компанії і дає відчуття надійності, міцності і стабільності. При розробці торгової марки враховувалася цільова аудиторія бренду – чоловіки, сприйняття яких орієнтоване на мінімалістичні візуальні форми, саме такий логотип підвищує рівень довіри до бренду та підштовхує до співпраці.

Ціна розробки торгової марки чи бренду в Україні

Ціна розробки торгової марки чи бренду залежить від масштабності маркетингових цілей, кількості елементів брендбука та рівня конкуренції у сегменті. Створення торгової марки за вартістю “під ключ” обійдеться замовнику в 10 000 доларів. Це, якщо говорити про комплексний брендинг товару та виведення нової продукції на ринок. Розробка бренду ціна якого нижче за цю суму може включати не повний перелік послуг та інструментів просування.

Не забувайте, що зараз на ринку йде конкурентна боротьба не між компаніями, а між брендами і перемагає той, хто зумів створити бренд, що більш запам'ятовується. Тому розробка торгової марки чи бренду в Україні це справа насамперед професіоналів, а не аматорів.