Проекти Defense

Як збільшити продажі та скоротити рекламний бюджет

Як збільшити продажі та скоротити рекламний бюджет

Всеукраїнський центр медичної допомоги ARTZklinik (кейс-маркетинг клініки). Ортопедична клініка – маркетингова стратегія.

Завдання:
  • Розробка маркетингової стратегії для клініки.
  • Залучення клієнтів до клініки через інтернет.
Цілі:
  • Маркетинг для клініки – ефективна стратегія
  • Залучення нових клієнтів до клініки
  • Підвищення конверсії для клініки
Для вирішення поставлених завдань потрібно покращити в клініці медичний маркетинг. Для цього були використані наступні інструменти:
  • Контекстна реклама для ортопедичної клініки (просування з пошуку Google та інтерактивної реклами в оголошеннях Gmail)
  • Маркетингова стратегія для клініки 
  • Розробка рекламних активностей
  • Застосування інструментів репутаційного маркетингу
Результат:
  • щомісяця на посадкову сторінку клініки заходить понад 3,5 тисячі унікальних користувачів
  • щомісячно контекстна реклама для клініки та лендинг приносять 70+ заявок
  • щомісяця через сайт на консультацію записуються понад 50 осіб
  • більше 50% відвідувачів звертаються до клініки повторно

Ефективний маркетинг ортопедичної клініки показав, що за 11 місяців співпраці кількість конверсій збільшилась на 49%, вартість конверсії зменшилась на 19%, витрати на рекламу скоротилися на 21%, частка показів на верхній позиції становила 70%.

 

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
    Проект розроблений Defense в 2019 році.