Проекти Defense
Як збільшити продажі та скоротити рекламний бюджет
Всеукраїнський центр медичної допомоги ARTZklinik (кейс-маркетинг клініки). Ортопедична клініка – маркетингова стратегія.
Завдання:
- Розробка маркетингової стратегії для клініки.
- Залучення клієнтів до клініки через інтернет.
Цілі:
- Маркетинг для клініки – ефективна стратегія
- Залучення нових клієнтів до клініки
- Підвищення конверсії для клініки
Для вирішення поставлених завдань потрібно покращити в клініці медичний маркетинг. Для цього були використані наступні інструменти:
- Контекстна реклама для ортопедичної клініки (просування з пошуку Google та інтерактивної реклами в оголошеннях Gmail)
- Маркетингова стратегія для клініки
- Розробка рекламних активностей
- Застосування інструментів репутаційного маркетингу
Результат:
- щомісяця на посадкову сторінку клініки заходить понад 3,5 тисячі унікальних користувачів
- щомісячно контекстна реклама для клініки та лендинг приносять 70+ заявок
- щомісяця через сайт на консультацію записуються понад 50 осіб
- більше 50% відвідувачів звертаються до клініки повторно
Ефективний маркетинг ортопедичної клініки показав, що за 11 місяців співпраці кількість конверсій збільшилась на 49%, вартість конверсії зменшилась на 19%, витрати на рекламу скоротилися на 21%, частка показів на верхній позиції становила 70%.
Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ
Залишити заявку
Проект розроблений Defense в 2019 році.
Схожі проекти
×
Заявка на пропозицію
Залишіть заявку, ми зв'яжемося з Вами протягом 15 хвилин
▲