Проекти Defense
Неймінг та розробка логотипу для мережі магазинів Вкусная точка

Неймінг та розробка логотипу для мережі магазинів Вкусная точка

Для магазину "Вкусная точка" агентство розробило назву та фірмовий стиль, що враховує спеціалізацію магазину. Оскільки його основною товарною групою є продукти харчування, зокрема випічка власного виробництва - назва має найкраще характеризувати та асоціюватися з продуктом. Ми вирішили безпосередньо показати споживачеві найголовнішу перевагу магазину - "Смачна точка", позиціонуючи його як місце, яке притягує та мотивує зайти за смакотами!

 

Етапи створення неймінгу:
  • Маркетинговий аналіз діяльності компанії, продукту та цільової аудиторії, ринкових тенденцій, очікувань споживача.
  • Формулювання позиціонування та розробка 5 варіантів унікальних назв.
  • Тестування назв на цільовій аудиторії.
  • Визначення та узгодження кращого варіанту. 
Етапи створення візуального образу бренду:
  • Аналіз фірмового стилю конкурентів та цільової аудиторії з метою виявлення особливостей її візуального сприйняття
  • Формування концепції позиціонування бренду у візуальному образі
  • Розробка дизайну логотипу: створення графічної композиції і вибір шрифту та палітри кольорів
  • Розробка фірмового патерну та прикладів внутрішньої навігації магазину

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
Проект розроблений Defense в 2017 році.