Проекти Defense

Неймінг та розробка логотипу для мережі магазинів Вкусная точка
Для магазину "Вкусная точка" агентство розробило назву та фірмовий стиль, що враховує спеціалізацію магазину. Оскільки його основною товарною групою є продукти харчування, зокрема випічка власного виробництва - назва має найкраще характеризувати та асоціюватися з продуктом. Ми вирішили безпосередньо показати споживачеві найголовнішу перевагу магазину - "Смачна точка", позиціонуючи його як місце, яке притягує та мотивує зайти за смакотами!
Етапи створення неймінгу:
- Маркетинговий аналіз діяльності компанії, продукту та цільової аудиторії, ринкових тенденцій, очікувань споживача.
- Формулювання позиціонування та розробка 5 варіантів унікальних назв.
- Тестування назв на цільовій аудиторії.
- Визначення та узгодження кращого варіанту.
Етапи створення візуального образу бренду:
- Аналіз фірмового стилю конкурентів та цільової аудиторії з метою виявлення особливостей її візуального сприйняття
- Формування концепції позиціонування бренду у візуальному образі
- Розробка дизайну логотипу: створення графічної композиції і вибір шрифту та палітри кольорів
- Розробка фірмового патерну та прикладів внутрішньої навігації магазину
Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ
Залишити заявку
Проект розроблений Defense в 2017 році.
Схожі проекти
×
Заявка на пропозицію
Залишіть заявку, ми зв'яжемося з Вами протягом 15 хвилин
▲