Проекти Defense
Розробка маркетингової стратегії для Sprayforce
Клієнт: Sprayforce – компанія, яка займається продажем запчастин для сільськогосподарської техніки; пропонує комплексні рішення у сфері зменшення витрат на внесення засобів захисту рослин завдяки встановленню більш ефективних обприскувачів та їх основних вузлів; автоматизує процес обприскування.
Причина звернення: необхідність збільшити оборот підприємства на 60%.
Завдання для агентства: розробка маркетингової стратегії, яка допомогла б у досягненні цієї мети.
У процесі розробки маркетингової стратегії команда агенції провела:
- комплексний аудит компанії
- конкурентну розвідку по ринку України серед гравців сільськогосподарської техніки, зокрема тих, хто пропонує товари та послуги з обприскування
- глибинне опитування поточних та потенційних споживачів
- доопрацювання "упаковки" компанії, де команда знайшла точки диференціації на основі яких розробила позиціонування та УТП
- розробку програми просування з чітким планом дій на найближчий рік
Аналіз асортименту компанії показав, що робота з "рішеннями" мала набагато більший потенціал. 4% асортименту компанії при правильному просуванні, налаштування моделі продажів, доопрацювання позиціонування могли принести + 70% до поточних доходів підприємства. На противагу роботі з 96% позицій та прогнозам збільшення виручки від продажу запчастин на 30%.
Разом з тим компанія за останні кілька років просувалася на ринку і позиціонувала себе як продавця запчастин. Відповідно:
- усі бізнес-процеси будувалися саме під цю модель
- залучали клієнтів із цими потребами
- "прокачана" сервісна складована
- географічна експансія за рахунок представництва майже у всіх областях України
Зміна вектора розвитку у бік "рішень" та перепозиціонування могло спровокувати різкий відтік клієнтської бази та значні фінансові втрати.
Саме тому, щоб прийняти вектор розвитку з мінімальними ризиками, було ухвалено рішення з'ясувати такі моменти:
- яке позиціонування компанії вдалося закріпити у свідомості споживачів
- у якому напрямі її позиції сильніші
Для цього провели глибинні інтерв'ю з клієнтами, оцифрували ставлення до компанії та її якісне сприйняття. Також ми оцінили рівень знання бренду на ринку, і з ким компанія боротиметься за ринкові частки в обох сегментах.
Фахівці виявили уподобання аудиторії, аргументи вибору, споживчий шлях, частоту покупок, середній чек в обох сегментах.
Додатково проаналізували конкурентів у 2-х сегментах ринку. Для того, щоб зрозуміти за рахунок чого можна відкусити їхню частину та яка стратегія буде ефективною.
В результаті робіт, спираючись на отриману інформацію, було ухвалено рішення залишити поточне позиціонування компанії, розвивати конкурентні переваги в сегменті "продажів запчастин", але виділити напрямок "рішень" в окрему бізнес-одиницю, створивши новий бренд для вирішення цього завдання.
Така стратегія дозволяє захопити обидва сегменти ринку та в річній перспективі збільшити виторг компанії більш ніж на 200%.
- "упакували" напрямок "продаж запчастин" для сільськогосподарської техніки
- розробили позиціонування компанії та унікальну торгову пропозицію
- доопрацювали модель продажів з урахуванням збільшення конверсії на основному етапі воронки
- створили багатоканальну стратегію збільшення кількості клієнтів, продажу та частки ринку, яка включала як онлайн, так і оффлайн інструменти просування
Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ
Залишіть заявку, ми зв'яжемося з Вами протягом 15 хвилин