Проекти Defense
Розробка маркетингової стратегії для Sprayforce

Розробка маркетингової стратегії для Sprayforce

Клієнт: Sprayforce – компанія, яка займається продажем запчастин для сільськогосподарської техніки; пропонує комплексні рішення у сфері зменшення витрат на внесення засобів захисту рослин завдяки встановленню більш ефективних обприскувачів та їх основних вузлів; автоматизує процес обприскування.

Причина звернення: необхідність збільшити оборот підприємства на 60%.

Завдання для агентства: розробка маркетингової стратегії, яка допомогла б у досягненні цієї мети.

У процесі розробки маркетингової стратегії команда агенції провела:

  • комплексний аудит компанії
  • конкурентну розвідку по ринку України серед гравців сільськогосподарської техніки, зокрема тих, хто пропонує товари та послуги з обприскування
  • глибинне опитування поточних та потенційних споживачів
  • доопрацювання "упаковки" компанії, де команда знайшла точки диференціації на основі яких розробила позиціонування та УТП
  • розробку програми просування з чітким планом дій на найближчий рік

Аналіз асортименту компанії показав, що робота з "рішеннями" мала набагато більший потенціал. 4% асортименту компанії при правильному просуванні, налаштування моделі продажів, доопрацювання позиціонування могли принести + 70% до поточних доходів підприємства. На противагу роботі з 96% позицій та прогнозам збільшення виручки від продажу запчастин на 30%.

Разом з тим компанія за останні кілька років просувалася на ринку і позиціонувала себе як продавця запчастин. Відповідно:

  • усі бізнес-процеси будувалися саме під цю модель
  • залучали клієнтів із цими потребами
  • "прокачана" сервісна складована
  • географічна експансія за рахунок представництва майже у всіх областях України

Зміна вектора розвитку у бік "рішень" та перепозиціонування могло спровокувати різкий відтік клієнтської бази та значні фінансові втрати.

Саме тому, щоб прийняти вектор розвитку з мінімальними ризиками, було ухвалено рішення з'ясувати такі моменти:

  • яке позиціонування компанії вдалося закріпити у свідомості споживачів
  • у якому напрямі її позиції сильніші

Для цього провели глибинні інтерв'ю з клієнтами, оцифрували ставлення до компанії та її якісне сприйняття. Також ми оцінили рівень знання бренду на ринку, і з ким компанія боротиметься за ринкові частки в обох сегментах.

Фахівці виявили уподобання аудиторії, аргументи вибору, споживчий шлях, частоту покупок, середній чек в обох сегментах.

Додатково проаналізували конкурентів у 2-х сегментах ринку. Для того, щоб зрозуміти за рахунок чого можна відкусити їхню частину та яка стратегія буде ефективною.

В результаті робіт, спираючись на отриману інформацію, було ухвалено рішення залишити поточне позиціонування компанії, розвивати конкурентні переваги в сегменті "продажів запчастин", але виділити напрямок "рішень" в окрему бізнес-одиницю, створивши новий бренд для вирішення цього завдання.

Така стратегія дозволяє захопити обидва сегменти ринку та в річній перспективі збільшити виторг компанії більш ніж на 200%.

 

У результаті фахівці агентства провели такі роботи:
  • "упакували" напрямок "продаж запчастин" для сільськогосподарської техніки
  • розробили позиціонування компанії та унікальну торгову пропозицію
  • доопрацювали модель продажів з урахуванням збільшення конверсії на основному етапі воронки
  • створили багатоканальну стратегію збільшення кількості клієнтів, продажу та частки ринку, яка включала як онлайн, так і оффлайн інструменти просування

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
    Проект розроблений Defense в 2021 році.