Проекти Defense
Розробка маркетингової стратегії для виведення мережі на ринок

Розробка маркетингової стратегії для виведення мережі на ринок

Клієнт:Мережа магазинів здорового харчування у Києві 

Причина звернення: виведення на ринок нової мережі продуктових магазинів з оригінальною концепцією

Завдання для агенції: пошук локації для відкриття першої торгової точки та розробка маркетингової стратегії для виведення мережі на ринок

У процесі створення маркетингової стратегії команда агенції провела:

  • дослідження цільової аудиторії для виявлення потреб потенційних покупців
  • аналіз конкурентів щодо наявної пропозиції та їх відповідності очікуванням клієнтів
  • розробку позиціонування та платформи бренду (суть бренду, УТП, місія, ключові слова, легенда)
  • вербальний та візуальний брендинг (назва та фірмовий стиль)
  • розробку рітейл-концепту для торгових точок різного розміру (разом із профільними партнерами)
  • розробку програми просування 

Усі аналізи та моніторинги проводились у розрізі продажу фреш-групи товарів: овочі, фрукти, зелень, органічна та фермерська продукція.

Клієнт планував відкриття першого магазину, але не мав розуміння, з якого району міста доцільніше розпочати (адже сам не місцевий). Щоб проранжувати райони насамперед (густонаселеність, наявність потенційної аудиторії, активність її в мережах, частоту та середній чек, які були цікаві замовнику), фахівці агентства провели масове онлайн-дослідження.

В результаті було виявлено 3 топ-райони для відкриття магазину у ціновій категорії "середній +" у форматі "біля будинку", де акцент на органічні, еко та фермерські продукти. Саме у них клієнт розпочав пошук конкретних приміщень для подальшої оренди. 

Завдяки цьому дослідженню вдалося з'ясувати структуру асортименту за товарними групами та відсоток поличного простору, який має зайняти кожна категорія. Фахівці виявили частоту покупок подібних товарів та визначили розмір чека. Це дало можливість спрогнозувати фінансовий потік і вибрати найцікавіший сегмент споживачів (якорний), на який орієнтувалися надалі при розробці бренду.

Паралельно з цим етапом фахівці агентства провели конкурентну розвідку у Києві. 10 конкурентів (за обсягом продажу та рівнем впізнаваності серед ЦА) проаналізували за такими характеристиками: 

  • продуктова та цінова пропозиція, розташування на полицях (методом store check)
  • позиціонування та репутація
  • представленість у соціальних мережах та взагалі в Інтернеті 

 

Усі ці заходи дозволили виявити точки відновлення нового бренду:

  • створити гіпотези щодо розробки УТП та позиціонування, а також брендингу
  • відкоригувати % співвідношення за асортиментною пропозицією
  • визначити джерела трафіку для розробки ефективної програми просування
  • опрацювати інструменти збільшення конверсії на кожному з кроків виронки продажів з урахуванням наявності тільки оффлайн точки

На третьому етапі для майбутньої мережі було визначено позиціонування бренду та його унікальну торгову пропозицію, архетип, а також nbsp; варіанти назв, що відбивають його суть. Після узгодження назви мережі "Лаймон" було розроблено логотип компанії та її фірмовий стиль. Спираючись на це, спільно з партнерами, було створено оригінальний дизайн-концепт магазину, що транслює цінності бренду, вигідно відрізняє серед конкурентів, є сучасним та зручним для покупців.

Після аналізу інформації, зібраної на попередніх етапах, була підготовлена програма просування для бренду. В рамках цих робіт виявлено пріоритетні онлайн та офлайн інструменти для реклами, розраховано допустиму вартість залучення аудиторії до магазину, необхідну кількість контактів клієнта з брендом до моменту здійснення покупки, а також визначено орієнтовні бюджети для просування на найближчі півроку після відкриття.



Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
    Проект розроблений Defense в 2021 році.