Проекти Defense
Розробка стратегії відновлення ринкових позицій

Розробка стратегії відновлення ринкових позицій

В агентство Defense звернулося керівництво Харківського заводу шампанських вин через падіння продажів, витіснення компанії з ринку активнішими гравцями.

Компанія із 60-річною історією. Виробляє продукцію під більш ніж 15 брендів.

Завдання для агентства: дослідження ринку ігристого вина та сидру з метою розробки стратегії відновлення ринкових позицій.

Фахівці агентства провели комплекс досліджень для торгової марки ігристого вина та сидру. Серед них:

  • кабінетний аналіз конкурентного середовища
  • масове онлайн опитування кінцевих споживачів по всій Україні
  • MDS-аналіз

Отримані дані дозволили розрахувати поточну ємність ринку ігристого вина та сидру, а також поставити чіткі фінансові цілі на 2 роки та спланувати досягнення бажаної частки ринку.

Фахівці агентства провели сегментацію цільової аудиторії на 2 ринки. В результаті зіставлення даних з наявним асортиментом продукції побачили, що на даний момент, маючи в портфелі 3 бренди ігристого, компанія зосередила всі свої зусилля на 1 портреті аудиторії. Тому було рекомендовано вивести на ринок нові продукти, що дозволять захопити інші сегменти споживачів, тим самим збільшити частку компанії на українському ринку.

Спираючись на результати опитування споживачів, фахівці рекомендували компанії конкретні асортиментні позиції для виведення на ринок - на смак, солодощі, обсяг упаковки. Крім цього, ми заміряли сприйняття брендів на ринку, рівень їхньої впізнаваності та лояльності до них.

 

Маючи у розпорядженні всі дані, спеціалісти агентства:
  • провели роботу з портфелем наявних брендів, зокрема ротацію поточних згідно цінових категорій та виведення нових
  • рекомендували внести зміни до етикеток однієї з лінійок продукції, щоб вона відповідала вищій ціновій категорії – і як результат розробили її дизайн-концепцію
  • рекомендували провести рестайлінг бренду ігристого напою, щоб вийти на новий сегмент цільової аудиторії – молодь, яка часто приймає легкі алкогольні напої. Як результат розробили дизайн-концепцію для цієї лінійки продуктів

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
    Проект розроблений Defense в 2021 році.