Проекти Defense
Рекламна кампанія для ТМ Молочна ферма

Рекламна кампанія для ТМ Молочна ферма

Мета:

виведення на ринок нової ТМ молочних продуктів

Завдання:

розробка креативної ідеї та підбір інструментів виведення на ринок

Рішення:

Команда агентства розробила ідею, засновану на споживчому інсайті: кожен міський мешканець хоче пити справжнє домашнє молоко. Але щоб домогтися бажаного доведеться витрачати багато грошей і часу, наприклад, щоб знайти на ринку у сільських жителів. Адже справжнє молоко дає лише власна корова. Відповідно звучить і рекламне повідомлення: «Для того, щоб пити домашнє молоко, не обов'язково заводити корову». Креативна ідея демонструє, наскільки клопітким є утримання корови у міській квартирі. І що цього робити зовсім не потрібно, адже бренд «Молочна ферма» подбає про мешканців мегаполісу – доставляє справжнє молоко прямо з молочної ферми. Щоб донести ідею бренду до споживачів, фахівці агентства використовували масові рекламні інструменти (реклама в метро, ​​брендування транспорту, зовнішня реклама), а також трейд-маркетингові активності (POS матеріали, промоакції, дегустації).

Необхідний надійний та досвідчений підрядник з маркетингу?
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ І МИ ЗНАЙДЕМО НАЙКРАЩЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВАШОГО ЗАВДАННЯ

Залишити заявку
Проект розроблений Defense в році.